Garanție

Toate produsele din magazinul online Samani au certificate de garanție de la producător.

Dovada de garanție este de 12 luni.

Dovada de garanție este o certificatul de garanție sau bonul de casă emis atunci când se achiziționează produsele.


Dacă a intervenit un caz de garanție

În cazul apariției unor defecte poți formula o cerere de înlăturare a acestora. Orice solicitare trebuie să fie însoțită de bonul de casă sau de certificatul de garanție. Poți expedia cererea prin email sau telefonic.

Garanția se oferă la apariția unor defecte de fabricație. De exemplu, la deschidere/închidere, în cazul exfolieri de finisaj, a problemelor legate de amplasarea modulelor, sau de mecanismele de deschidere și de pliere. În cazurile în care defecțiunile mobilei apar ca urmare a expluatării necorespunzătoare, nu se oferă garanție.

Nu se consideră caz de garanție când:

  • Defectele vizibile sunt anunțate după predarea produselor
  • Defectele apar în urma utilizării necorespunzătoare
  • Deteriorările sunt cauzate de greșeli la asamblarea de sine stătătoare a mobilei
  • Defectele sunt cauzate de animalele de companie sau utilizarea de substanțe chimice

După expirarea perioadei de garanție poate interveni postgaranție.

Pentru a evita situațiile nedorite, îți recomandăm cu insistență să examinezi produsele primite în prezența angajaților serviciului de curierat Samani, și să păstrezi actele de însoțire ale produselor.

Despre returnarea produselor și refuzul comenzii, poți afla mai multe accesând link-ul.

Created by crts
SAMANI © 2018